ქ. ბათუმის მერიაში ფუნქციონირებს მოქალაქეთა მომსახურების ერთი სარკმლის პრინციპი, რაც ძირითადად ემყარება დოკუმენტების მიღების პროცედურების ერთიან სისტემაში მოქცევასა და გადაწყვეტილებათა მიღების ოპერატიულობის უზრუნველყოფას.მოქალაქეთა მომსახურების ცენტრში ხდება მოქალაქეთა/იურიდიულ პირთა წინადადებების, განცხადებების, საჩივრების რეგისტრაციაში გატარება, დოკუმენტისთვის მიმართულების მიცემა. დანერგილია მერიასა და დაინტერესებულ პირებს შორის კომუნიკაციის ეფექტური და მოქნილი მექანიზმი. დაწესებულია დაინტერესებული პირებისათვის კონსულტაციების გაწევა, აქვე მოქმედებს საშვთა სისტემა და მერიის ცხელი ხაზი, სადაც ოპერატორი წერილობით აფიქსირებს (სატელეფონო საშუალებით) შემოსულ ინფორმაციას.
განცხადებები:
განცხადება მესამე და მომდევნო ახალშობილზე ერთჯერადი მატერიალური დახმარების მიღებაზე;
განცხადება უფასო კვების პროგრამაში მონაწილეობაზე;
განცხადება ქრონიკული დაავადებების მქონე პაციენტთა მედიკამენტებით უზრუნველყოფის პროგრამაში მონაწილეობაზე;
განცხადება I ჯგუფის უსინათლო შ.შ.მ. პირების შეღავათებით უზრუნველყოფის პროგრამაში მონაწილეობაზე ...
კონსულტაციისთვის მიმართეთ ქ. ბათუმის მერიის ჯანმრთელობისა და სოციალური დაცვის სამსახურს - ტელ: 24 63 01; 24 63 05.
ქ. ბათუმში მშენებლობის დასაწყებად საჭიროა 3 ეტაპის გავლა
I ეტაპი - ქალაქმშენებლობითი პირობების დადგენა.
II ეტაპი - პროექტის შეთანხმება.
III ეტაპი - მშენებლობის ნებართვის გაცემა.
განცხადება IV კლასის შენობა-ნაგებობის ვარგისად აღიარებაზე.
განცხადება უნებართვოდ ან პროექტის დარღვევით მიშენებული ან დაშენებული ფართის ლეგალიზაციაზე.
განცხადება რეკლამის შეთანხმებაზე.
კონსულტაციისთვის მიმართეთ ქ. ბათუმის მერიის არქიტექტურისა და ურბანული დაგეგმარების სამსახურს - ტელ: 27 26 27; 27 26 28.
განცხადება გადათხრითი სამუშაოების წარმოებაზე.
განცხადება II და III კლასის შენობა-ნაგებობის ვარგისად აღიარებაზე.
კონსულტაციისთვის მიმართეთ ქ. ბათუმის მერიის ზედამხედველობის სამსახურს - ტელ: 24 63 04; 24 64 01.
განცხადება კანონიერ სარგებლობაში არსებული ფართის პრივატიზაციაზე.